Vispārīgi

Radot sevi

Sveikiņi, mans uzticamais fans!

Tas nekas, ka pašlaik, kad rakstu šo ierakstu,
neviens nemaz nezina par šī bloga eksistenci,
bet man ir optimistisks skats nākotnē

Esmu mēģinājusi rakstīt blogu arī iepriekš un kādu brīdi tas varenlabi padevās, taču tā kā blogs bija par ceļošanu un pašlaik nekādi dižie celojumi nesanāk un wordpress sačakarējas, tad nākas visu mainīt.

Lieliska iedvesma ir mana superforšā draudzene Ivonna, kura pati cītīgi liek postus un arī man spiež to darīt. Kādu brīdi īsti nebija par ko rakstīt, bet tagad pastāvīgi atrodu jaunas, foršas nodarbes.

Šoreiz blogam nebūs īpaša tēma, pati esmu to nosaukusi Radot sevi, vienkārši tādēļ, ka redzēsim, kur šis mani aizvedīs.

Par vienu gan esmu droša, šis ceļojums būs vareninteresants!

Hop in and enjoy the ride!

3 domas par “Radot sevi

Komentēt